Har du utfordringer og trenger noen å snakke med? Jeg er offentlig godkjent gestaltterapeut – relasjonell psykoterapeut, og har hatt egen praksis helt siden 2011. Jeg har rimelige priser, du trenger ikke henvisning, og jeg tilbyr samtaler på telefon og Teams. Så trenger du noen å snakke med, kan jeg kanskje være den rette?
Trenger noen å snakke med
Mange oppsøker en gestaltterapeut ved stress, utbrenthet, angst, sorg, livskriser eller utfordringer i parforhold/familieliv/jobbsituasjon.
Samtaleformen fokuserer ikke bare på problemer, men også hjelp til hvordan man kan skape endring for å få bedre livskvalitet. Jeg er opptatt av her-og-nå situasjonen din.
Hva koster en gestaltterapeut?
Jeg har et variert samtaletilbud med priser fra kun kr. 500,- til kr. 800,-.
Du kan velge mellom disse alternativene:
- 30 min til kr. 500,-,
- 45 min til kr. 700,- og
- 60 min til kr. 800,-.
Er dere to stykker som ønsker samtale sammen, er prisen for 45 min. kr. 1.200,- for begge to. Alle priser er inkl. mva.
Jeg tilbyr samtaler på telefon og Teams, og har klienter fra hele landet. Du kan altså sitte hjemme i din egen stue, eller på kontoret, og ha samtaler med meg.
Jeg har taushetsplikt, og alle nye hos meg får informasjon om dette i et velkomstbrev. OG HUSK: Du bestemmer alltid selv hva du vil dele.
Mine utdanninger og arbeidserfaring
Hos meg får du 30 års allsidig og variert jobberfaring med rådgivning-og veiledningsarbeid, og 15 år av disse med tillegg av jobbcoaching, veiledning og terapeut-erfaring.
Jeg er utdannet gestaltterapeut – relasjonell psykoterapeut fra høyskolen Norsk Gestaltinstitutt i Oslo i 2012, som er en offentlig godkjent høyskoleutdanning (120 stp). Samt gestaltcoach/veileder fra samme høyskole i 2009 (60 stp). Jeg har også introduksjonskurs (2012) og grunnkurs (2014) i Mindfulness MBSR (mindfulness basert stressreduksjon). Jeg har økonomi- og forsikringsutdanning fra tidligere.
Siden 2011 har jeg hatt egen praksis med arbeidsfelt gestaltterapi, jobbcoaching/veiledning, terapi/veiledning i vanskelige situasjoner og relasjoner, narsissisme og psykisk vold. I årene 2012–2014 hadde jeg kontor på et medisinsk senter sammen med flere fastleger, og pasienter ble henvist til terapi-samtaler hos meg. Jeg har også jobbet flere år i kontorfellesskap med andre fagpersoner innen psykisk helse, blant annet en psykiater.
«Jeg ønsker deg lykke til i din videre virksomhet, Ingunn, og jeg vil selvfølgelig anbefale deg som en god og dyktig gestaltterapeut. Hilsen H»
Fastlege og leder ved AM medisinske senter
Siden 2020 har jeg tilbudt samtaler på video og telefon, og jeg har klienter fra hele landet. Bloggen min leses av flere tusen hver måned. Og e-boken min til kun 99,- gir deg rask og billig start-hjelp og veiledning for bedre kommunikasjon i vanskelige relasjoner (2025).
Jeg møter deg med respekt
Avslutningsvis vil jeg si at jeg tror på verdien av å snakke med en terapeut som har faglig kompetanse, variert og allsidig arbeidserfaring, og også personlig innsikt i det jeg arbeider med. Denne kombinasjonen gjør at jeg kan se deg med en unik forståelse og respekt.
«Tusen takk, det gjorde veldig godt å snakke med deg. Jeg følte meg så sett og forstått.»
Klient